Lördag, 3 Juli- Har precis duschat!

Hejsan!

Idag så vaknade jag åtta, så tänkte jag att ja skulle skippa gymmet men när mamma skulle dit så tänkte jag bara, varför inte.. Så vi va där en timme sen blev de hem duchen, sola och sen duschen igen haha. Nu så ska jag börja klä på mig tror jag, måste springa ner och hämta en tröja, men orkar inte,. lat som man är, kanske blir en annan bar för de! Idag så blir det en dag med philip, han kommer snart hit, vid två :) Så får vi se vad vi hittar på. Känns ganska illa att jag inte ens har gjort mig iordning, men jag hinner nog de hoppas jag, :) kan ju inte ta allt för lång tid, det gjorde de dock igår, vilket kläd problem jag hade haha! Men blev ett bommigt långt linne med jeans leggings iaf. Det funkade sen på kvällen så hade jag en grå låång tröja, rikitigt skön är den. Så det löste sig !

Igår så va det ju diggiloo, vilket va så sjukt tråkigt haha, vissa saker va bra men det blir inte att åka dit nästa år iaf. Men hade kul sällskap så kvällen va ju ändå ganska lyckad! Tog nästan inga bilder... men ska se om jag har någon bra iaf.. nepp inga som är värda att läggas in här haha, det tar ju ganska lång tid så, .

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0