Lördag, 24 Juli- Östersjö igår!

hejhej,

Är men Philip nu, vi ska se film nu, vi hade tänkt åka in till Östersjö men det regnar för mycket så det blir inte så nu. Igår va vi hos carl först en stund så jag fick träffa hans kompisar, de va kul. Dom va lite speciella haha, men på ett bra sätt då :) Efter en stund så gick vi bort till hannes, där va det typ 20 pers, mycket trevligt folk. Jag va den ända från kallinge, jag kände igen vissa så men inga jag kände. men alla va jätte snälla. Hela kvällen gick  väl bra, vi kom på tåget, men de va sjukt mkt folk där, jag drog med Philip in på toaletten med fem andra tjejer. Två som jag inte kände sen, Pernilla och hennes kompis sandra med. Efter de så va vi typ framme så vi gick ut och då började det regna, vi gick ner till hamnen efter att ha skrivit våra namn på handlederna, airbrusch sak som finns ni vet, jag ska visa sen, det står Philip på min handled nu, jätte fint är det. Lite snett kanske men äh. men sen så skulle vi ta bussen vif ett men den kom aldrig så vi gick bort till de andra bussaran men de va så sjukt mkt folk där så vi kom inte på bussen, så Philips mamma kom och hämtade oss, vi var hemma vid tre typ. Då va man gaaanska trött haha.
men ne det va en skit kul kväll, :) Tycker de va lite synd att inte alla kom in till östersjö dock haha,
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0