Lördag, 17 Juli- Är hos Philip nu!

hejhej, :)
Idag så vaknade jag för att det åskade och har knappt sovit något alls, men har varit hos min lille Philip idag och vi har tagit det lugnt så de är bra, har träffat hans familj idag, helt underbar! Nu så ska vi snart in till Kallinge, för det blir att sova hemma hos mig ikväll. Så vi får vara lite sociala med släkten och så, de åke ju på måndag, och då åker philip med, :( men det gör förhoppningsvis jag med så det är ganska lugnt. Mamma kommer nu när som så väntar på att Philip ska bestämma sig över vilka kläder han ska ha med sig haha, :) tar lite tid men han är nog klar snart tror jag väl. Vet inte vart han tog vägen nu.
ne men ska dra nu!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0