Lördag, 10 Juli- ååh va pigg man är idag..

hejsan!

Igår så blev de liite för myket. Mår inte så bra just nu, har sån ångest för jag kommer knappt ihåg någonting från igår. Men har lovat mig själv att jag ska skärpa mig nu iaf! Tosia blir det ikväll med tjejerna iaf! Ska in och äta på stan med, för jag orkar inte laga mat idag, vet inte om jag äter me Caroline och Stina eller om jag äter med familjen, vi får se. Ska snart börja göra mig iordning,. ser hemsk ut just nu haha! Min mobil försvann igår, Malena hade tagit den så den. Men nu har jag den igen. Fick lite panik där faktiskt, jag va ute och letade klockan fyra på natten efter den haha. Nomalt jag vet.. Sen när jag kom in så somnade jag. Mamma kom och väckte mig vid åtta tror jag, då blev det huvudvärks tablett och ngt annat som va så sjukt gott just då men inte längre haha. Min bror kom innan med, och snart kommer malena hit.


men ne skulle bara skriva av mig lite!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0