Fredag, 9 Juli- heej!!

hejsan!

Nu så har jag precis kommit hem från stan, ! köpt lite grejer, gick en runda och kollade, ganska dött faktiskt. Men nu håller vi på att fixa et sista här hemma, eller aah alla andra.. jag sitter här och skriver, vilket liv jag har ! :D illa kanske. Men idag så har jag iaf gjort mig iordning, liiiite iaf haha, lite lat är man ju.. Låter ganska slappt att säga att jag har uppsatt hår, shorts och tshirt, menmen jag ska visa !



ja okej jag är röd, men jag har ju solat idag, :o vilka slappa kläder haha, jag ääälskar de !
Faktiskt mina också, inte Kennys :o haha det är ju bra, men kennys kläder brukar jag ju inte ha ute kanske, bara ibland..

Men ska dra nu!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0