fredag, 23 Juli- Hos Philip idag!

Hejsan!
Idag så är jag hos Philip, kom hit igår kväll och ska vara här tills imon. Idag så blir det att mysa hela dagen, jag skickade iväg Philip nu så han ska hyra film, ni vet den, what about the Morgans. Jag tror den är bra. Igår såg vi univited eller va den heter, den va väl sådär. Ikväll så ska vi till Östersjö, men först så blir det en eller två fester vi vet inte hur det blir haha, vi får se om vi ska gå på den första. beror på om vi orkar. Men det tråkiga är att det är sånt skit väder ute nu ju.. Inte kul! Men det är ju inte så kallt iofs. men ikv blir de långbyxor för jag tänker inte bli sjuk, ska ju åka på söndag så.. men iaf, när han kommer hem sen så blir det duschen och sen så blir det film. Vi får börja göra oss iordning tidigt med, eftersom vi ska va hos Carl vid fem, om vi nu skulle dit först. :)
Min Philip på bild, haha får hoppas på att han inte ser att jag lagt ut den! ;) Så fin han är! Ska ta massa foton ikväll och lägga ut med, den här bilden är från när han går ut nian tror jag. han ser inte så glad ut dock. :)

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0