Fredag, 2 Juli- Diggiloo snart!

Hejsan!

Idag så va jag och spranf en halvtimme som varje morgon.. Sen så blev de duschen, solen sen duschen igen! Nu så väntar jag på mat och ska snart börja göra mig iordning! Vi ska åka till diggiloo ikväll. Kommer nig bli kul. Ska bara se va jag ska ha på mig bara. . Har nya träningskläder men de kan jag inte ha men hade dom imorse på gymmet, skiit najs :) ska visa snart!

Här, denna tröjan är helt underbar! jag lovar, sen hade jag vanlga såna tränings tajts typ ni fattar nog va jag menar, såna man har när man springer haha, :) hittar inte ordet.. Inget smink men de bjuder jag på, tur att man är så söt utan, ;).......



yes men ne måste göra mig iordnng nu, bilder från diggiloo kommer imon!

ha en bra kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0