Torsdag, 2 december-

hejhej!

Nu sitter jag i sängen och skriver lite, har precis tränat/duschat/lagat mat och ätit ! Har hunnit med lite sen jag kom hem från skolan tycker jag. Nu så ska jag igentligen plugga på engelskan men jag orkar inte.. Får börja med det snart, har ju provet imon så ganska snart haha. Ska packa lite med för jag ska till älskling i helgen, vi ska till kyrkan och kolla på när dennis sjunger haha, fast på teckenspråk, :) Men det är på söndag,, så vi får se vad somm händer på fredag och lördag, !

Snart är det äntligen jullov, har verkligen längtat! Och jag ser verkligen fram emot nyår, :)

Har funderat mycket på framtiden, ganska intressant för det är just framtiden som skrämmer mig mest just nu,. För man har ju igentligen ingen aning om vad som kommer hända, det sperlar ingen roll hur mycket man planerar. Och jag tycker om är allt är planerat och så,. Det är inte så konstigt att man är livrädd för vad som kommer hända.. Jag menar man vill ju Lyckas!



"Life is a Tragedy filled with love and joy"

Avslutar inlägget med en finfin bild och ett sant citat!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0