Tisdag, 14 december-

hejej!

Är sjuk, :( Har suttit och pluggat hela morgonen och hela dagen igår, men nu är hemtentan klar och naturkuskapen, sen börjar jag bli ganska säker på Historian. Nu har jag bara engelskan kvar och sen har jag gjort allt. Det är ganska skickligt gjort när man är sjuk med haha. Jag tog en paus igår från pluggandet och lärde mig två låtar på gitarren, det gick skit bra, svårt men kul va det!

Nu så sitter och och dricker te, har precis lagt undan alla papper om genetiken, det gick bättre än väntat! Den uppgiften om livet var mycket svårare. i helgen så ska jag fira julmed älskling, ! och vår månads dag som vi har idag, ! 5 månader. Vi får ta det då för jag är sjuk ju...

Jag vill ju trääna men får inte.. det är jobbigare än man tror ..

men ska gå och lägga mig en stund ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0