Onsdag, 9 December- skolan,.

hejhej!

Sitter i mac rummet och klipper lite men är så trött på det nu så tar en paus och skriver lite. ! Igår så åkte jag hem efter pilot, och så tränade jag, på gymmet.. det va ett tag sen jag va där och tränade :) Sån träningsvärk idag :( men jaja.! Igårså blev jag klar med Philips julklapp. ! Han ska få den nästa helg, då ska vi fira jul tillsammans. ! Ska bli kul och se om han tycker om den, jag hade nog kunnat skriva va det va här för han läser inte min blogg, men vågar inte för han kaaaanske läser haha.

bilder, från kvällsfotningen,  och min baguette för att jag är hungrig... :(









Ne men idag så ska jag plugga och städa,. Kuuuul!

Men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0