Onsdag, 15 December- hemma idag med!

hejhej!

Har packat klart nu! Och tänkte göra livet lite lite enklare för alla andra så har städat en massa! Så blir det inte så mycket att städa och å innan vi åker, för jag är ju inte hemma i helgen så jag kan ju inte hjälpa till allt för mycket, så nu är det klart! har verkligen städat ordentligt, så stolt, men nu verkar min ipren sluta verka så jag ska väl gå och lägga mig, :( Har fotfarande feber, men måste till skolan imon, :( så får hoppas att jag inte somnar i skolan..

Har bara engelskan kvar nu sen är allt klart!

Hemtentan- klar!
Naturkunskapen- klar!
Historia provet- kan jag!
Engelskan- ska jag gör imon!
packat- klart!

har hunnit med mycket jag hade på "min göra" lista !

Ne men te och lägga mig i soffan nu, stänga av musiken, !

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0