Lördag, 18 December-

hejhej!
Sitter vid datorn och drygar, jag väntar på att philip ska vakna men det lär inte hända på ett tag! Vi såg bröderna karlsson igår, den va inte så bra som jag trodde den skulle vara. Idag vet jag inte vad vi ska göra faktiskt. Men imon ska jag hem ganska tidigt för att se att jag verkligen har med mig allt och så för sen på Måndag så åker ju jag, Det kommer nog bli jätte bra, men kommer sakna Philip. Men kommer tillbaka till nyår för att vara med min älskling så! och då kommer jag va brun och så, Härligt!
.
Ett stort usch och fy och blääää åt snön!
.
Igår så gav jag Philip hans julklapp! han fick ett fotoalbum med bilder från alla månader vi varit tillsammans. Och jag fick en locktång, !! blev jätte glad, :) och en morgonrock typ i siden, jätte mysig va den!
.
Ne ska slänga mig i sängen nu och se om jag får upp latisen!
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0