Tisdag, 31 Augusti- Bara tisdag idag,.

hejhej!

är hemma igen, kom nyss ut från duschen för andra gången idag haha. Har varit på träningen nu. Idag blev det skola, gymmet, städning, (vilket tog så sjukt låååång tid... ) Sen fotboll, nu är jag gaanska trött, och har ganska ont i benen, har ju cyklat med och sen sprang jag på gymmet, och tränade benen sen med.. Kommer kännas mer imon,. :( Inte bra eftersom vi ska iväg och fota. jag laddar kameran nu för fullt. !
Juste! det är match i helgen, mina spelar på lördag, samling kloclan åtta,!!! Inte okej,... men vet inte om jag ska dit. Philip spelar med på lördag, tidigt.. Jag tycker inte om fotboll längre haha.

Fotboll imon kom jag på, vilket gör att mina planer förstörs lite ...

ne men ska äta nu, är sviiiiin hungrig! ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0