Tisdag, 31 Augusti-

hejhej!

Ledig idag, men är i skolan och pluggar, jag kom ju inte in i skåpet igår så hade inga böcker eller ngt med mig, men nu är snart Nk uppgiften klar, jag och ellen skriver om Healing. Ganska intressant faktiskt, :) Men ska läsa mer om det när jag kommer hem, för mamma har en massa bra böcker för det på internet är ganska flummigt tycker jag. Men snart ska jag börja med engelska läxan och sen så är det bara svenska kvar. Känns att skolan är igång igen.. men ganska skönt ändå,:) Gick upp halv åtta idag träffade älskling vid Stationen vis nio. Så vi gick till skolan och drack kaffe och nu har han spanska medans jag sitter och pluggar. sen ska vi äta och så ska jag hem för jag ska till gymmet. Sen städa och sen ikv blir det fotboll. :) Fullt upp! Precis som det ska va.

Igår va första dans lektionen med ju. Jag hade ju fixat mina dans byxor, men glömde ju att min lille alf som är på bilden här förstörd dom :( Katter....



Imon ska vi iväg på en fotoresa på förmiddagen, sen på eftermiddagen så ska jag på kalas, ! Philips mamma fyller år! :)

men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0