Onsdag, 4 Augusti-

hejhej!

Nu så kom vi precis hem igen, till Philip. Vi har varit och hämtat/lämnat kläder hos mig sen va vi och hyrde film, oh sen blev det mat. :) Nu så sitter jag vid datorn för jag skulle lägga in ett inlägg här och Philip sitter och spelar, vad socialt av oss haha. Men jag skulle kolla Fb med ju.. haha :) Imon om det är fint väder blir det att cykla ut och bada. Härligt de. Inte för att jag tror att ja kommer bada men vi får väl se. jag va hemma och hämtade kameran så de blir det lite bilder här imon. Juste när vi kom hem till mig, så va det massa folk överallt, släktingarna hade kommit igen och malena, nanna och Linda va med hemma, och kenny med, fullt med folk.. :) Men vi åkte efter typ en timme så, men ska väl va lite social meed dom imon ist eller något ånt kanske. Filmen vi hyrde ar en rysare, för det va jag som valde haha, den heter rec 2, vi får se om den är bra,.

Ne nu ska jag va lite social, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0