Onsdag, 25 Augusti- Skolan, ! Pilotdagen :D

Hejhej!

Sitter i skolan, ojoj det va länge sen man skrev de ju :o Snart så ska vi börja förbereda pilot dagen! Den kommer bli den bästa utav alla dessa dagar tycker jag. Juste.. jag skrev inget igår men det hände typ inget så,. vi hade bild dag och fick gå på skattjakt och göra smycken och kort, och jaa! jag går på gymnasiet hahaha ! men aja vi hade kul iaf :) Hoppas det inte kommer regna idag för vi ska vara ute och filma ju.. Då måste vi planera om allt innan alla andra kommer, och jag menar vi ska börja våran dag vid halv tio.

Guuud vad jobbigt det va att gå upp idag! Så hade jag inga kläder jag ville ha,. Det fanns inget på tv så jag började städa mitt rum :o Hur normalt är de.. men iaf jag är lite piggare nu, och ganska taggad på den här dagen faktiskt!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0