Onsdag, 11 Augusti- Hemma igen då ja,

hejhej!

Nu så har jag precis städat mitt rum. Har varit hos Philip idag, eller aah jag blev hämtad idag vid tre, så sen när jag kom hem så blev det att städalite, jag tyckte det behövdes.. Så nu är jag klar,. enligt mig haha. Jag borde äta nu,. Men orkar inte laga mat, hoppas på att kenny ska göra det men de lär ju inte hända.. Just nu så sitter jag i sängen, min nybäddade fina säng och lyssnar på musik. :) Imon så ska jag träffa Philip igen, men inatt så sover jag hemma, det känns lite udda faktiskt, sova själv..

Skola snart igen ju! Nästa vecka på fredag, undra hur många det är som kommer då, jag menar en dag,. Men jag ska dit iaf,. tror jag väl..

Imon så blir det gymmet på morgonen! Har fuskat md träningen nu på senaste tiden,. inte alls bra.. Men ska ta tag i det igen! :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0