Onsdag, 11 Augusti- Godnatt!!!

hej!

åååååh vad seegt, nu ska jag snart sova, själv! Usch, fy och blää.. Är så jäkla trött men kan inte sova, ska upp tidigt imon och träna hade jag tänkt, innan jag åker in till Hoby igen till Älskling :) Jag har ju bestämt mig för att sluta med sånt man inte borde äta igen, så jag har vart jätte duktig än så länge, haha men började ju idag så, men jag brukar va duktig på de så, :) Man blir så trött av allt onyttigt, och så grymt nere för det känns som om man år upp 10 kg efter varje godisbit.. :o det är ju normalt jag vet.. Men iaf så känner jag.

Nu så sitter jag ocg skrive lite på msn, vilket är lite udda jag brukar inte vara inne där så, sen skriver jag ju här haha inte så ovanligt kanske, men ingen musik,. Udda!

men ska stänga av datorn nu, och kanske sova :) ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0