Onsdag, 11 Augusti-

hejhej!

Nu är jag sur, jag har sett mitt schema nu, men det kan ju inte stämma, jag kan ju inte sluta fem på torsdagar!!! och börja ett, ?? illa ! Men ne nu kollade jag Sp;arnas schema, det va ju mysket bättre,. Inte bra!!! Men iaf nu blir det att tänka på annat det är ju inte skola än :D

Musik och sängen nu, är hemma själv nu, så drygt!!!! Men iaf, nu så ska jag snart duscha och sen så ska jag nog sova, för att det finns inget annat att göra,. usch inte bra när man blir van vid att alltid va två, nu är det så läskigt tyst och lugnt ju haha, har städat, lagat mat och fixat naglarna jag menar hur kul är det,.? Ne men snart kommer väl min kära familj hem, fast nee, då kan man ju inte sjunga längre hahah, löjlig man är jag vet.. Men det är så härligt när man är hemma själv, vet att ni håller med mig, ;)

men ne musik, duschen sen sängen! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0