Måndag, 9 Augusti- hoby igen, :)

hejhej!

Vet inte om förra inlägget kom upp här, men iaf jag skrev om att jag hade ont i halsen, det är iaf bättre nu, men det är fortfarande jobbigt att äta,. Idag så åkte vi in till Hoby och här blir jag kvar tills på Onsdag eller något sånt, vem vet. Imon ska jag in till rby en stund iaf för jag har träning på kvällen, så trååååkigt !!! jag vill verkligen inte att fotbollen ska börja änn,. Vet ni, jag lagade mat när vi om hit, gjorde chili con carne, jag äter ju inte bönor i vanliga fall men det gick idag, så duktig jag är, de ända Philip gjorde va att koka ris, vilken hjälp man fick ;) Ikväll blir det att de lugnt och titta på film, :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0