Måndag, 30 Augusti- har en pluggande Philip här,. socialt ! :)

hejhej!

Sitter i soffan och kollr på host whisperer, Philip ska plugga.. Spanska och geografi, kuul!! Så han sitter breve och gör de medans jag skriver här. Jag har läst lite om ealing för ellen och jag ska redovisa om det på Fredag. Idag så har vi börjat med våra lektioner. Vi hade första dans lektionen idag med. det va ganska flumigt.. Men det blir nog bättre.

Ne men ikväll så åker Philip hem, :( jag skulle hellre följa med än att sitta kvar hemma, jag menar hur kul är det igentligen.. Det enda alla gör är att kinka, vet inte va som hänt :o jag är hellre i skolan haha, men nee kanske inte men jag är ledig imon på tal om de, så jag ska träna och så, härligt. Jo jag ska hämta lite grejer på skolan med :(

Ne men ska se om jag kan hjälpa älsklingen min, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0