Måndag, 23 Augusti-

hejhej!

Idag så har jag varit i skolan, lika tråkigt som alltid,. Vi fixade alt till pilotdagen som är på Onsdag, vi hämtade Glen, som är ett skelett, och fixade kläder,svärd och allt till vår inspelning till filmen som de andra ska göra. Härligt ! Nu är allt klart, imon har jag sovmorgon, det har alla i klassen utom bild eleverna för dom ska till skolan och förbereda.

När jag kom hem från skolan så kom jag på att jag hade lämnat nyklarna i den andra väskan så jag ringde mamma haha, de kom efter tio min så de va lugnt. Men asså de händer allt för ofta.. Sen så blev de att byta om äta och se efter de så blev det gymmet, sen hem duscha äta igen haha, och nu sitter jag här..

Usch va det är jobbigt att sova själv, jag tycker verkligen inte om de, inte alls bra.. Igår kunde jag inte somna, så imorse va jag sviiin trött. Och så måste man va i skolan åtta varje dag. De enda positiva me skolan är att älskling är där. Annars vet jag inte va jag hade gjort om jag ska va ärlig.. vet ni vad, jag har börjat va med mitt gamla kompis gäng haha, det trodde man inte, men vi får se va som händer. kanske kan slå ihop alla de hade varit något. Då hade tjej gänget ändå blivit ganska stor. Tror de hade blivit bättre faktiskt. :) man kan ju alltid testa. :)

Ne nu ska jag se va som händer i huset!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0