Fredag, 27 Augusti-

hejhej!
idag har jag varit i skolan, vi hade vårt kalas. Det gick bra vi dansade och sjöng först, jag tappade bort mig totalt i dansen och slutade sjunga, typiskt mig haha! men ääh allt gick väl bra, jag hade kul iaf. Fikat va bäst haha, för de va så äcklig mat.. Alla treor och ettor va med och så snackade vi lite sen slutade vi men innan på förmiddagen så fick vi kolla på ettornas dockteater.. Den va ganska seg men jaja! :) Vi visade vår film, alla bara skrattade åt den haha! illa.. :p
Efter skolan så cyklade jag hem så när jag kom hem körde mamma ut mig till hoby så nu är jag hos Älskling igen, :) men ska hem imon för då är det tjejkväll hos caroline, Mysigt! :)
men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0