fredag, 20 Augusti- Hoby igen! :)

hejhej!

Idag så började skolan, Idag så snackade vi bara om regler och vad vi ska göra under nästa vecka, vi fick ett scema eller aah två vi går efter ett annat under nästa vecka. Väärldens drygaste idag idag asså.. Usch! Tråkiga genomgångar maten sög och alla va trötta, tycker jag iaf. Men kul att träffa stina och caroline. :)Fick veta att vi ska iväg och filma med kp gruppen i skolan, och det är just den 16 oktober, på min födelsedag! Inte okej!!! men iaf, efter jag hade slutat så stack vi. Philip väntade på mig så vi åkte tsm. Så vi åkte förbi Minta sen tankade vi och så blev det hem och packa. De va kinkigt hemma så jag ville sticka tidigare så nu är vi redan här i hoby. Vi är hemma själva ikv så vi ska laga mat själva och lite så, mysigt :) Så vi ska snart iväg och handla.
Imon så ska vi iväg på kräftskiva. Det kommer bli kul. Sen så ska vi in till rby med för älskling ska ha sin nya mobil. Vilket jag inte tycker om för jag tycker inte han ska ha den haha. :p Men han bestämmer ju de såklart.
ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0