Fredag, 13 Augusti- Fredag den trettonde idag ja :)

hejhej!

Kom hem till älskling idag, vi har städat, hämtat Philips kära mor och sen blev det hem en sväng för jag glömde lite grejer hemma. Nu så ska vi grilla, sen så blir det bara mys hela kvällen. Juste,, jag har börjat få ont i halsen igen, inte bra, det är värre nu än innan,. usch för de.! men iaf, så skönt att komma in till lugna hoby idag, lite stressigt hemma, eller jag är det iaf..

fredag den trettonde, än har inget tråkigt hänt, men dagen är inte slut än, men hoppas på de bästa. Vågar inte säga att jag inte tror på sånt förens imon haha.

Ne men ska väl göra Philip sällskap nere vid tven nu, hockey på tv! :( haha.

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0