Tisdag!!

Heej!

 Vaknade idag tröttare än tröttast! och så ska man ha nationella.. Kul! Men efter det blir det idrott, sen ska jag hem byta om, sen blir det gymmet! sen blir det att börja göra sig iordning för då blir det att åka till skolan igen! För vi ska ha genrep vid fem och modevisningen börjar vid halv åtta. Det kommer bli sjukt kul. men är ganska nervös! för jag ska gå in först!... usch. Men det kommer gå bra, jag försöker intala mig själv det iaf.

Kommer till skolan för två lektioner, nationella och idrott.. Då orkar man ju knappt göra sig iordning. Jeans leggings och linne ! vad lat man har blivit igentligen.

men iaf! hoppas det inte kommer allt för mycket folk ikväll haha. men tänk de imon, när det är för skolan! det är ju ännu värre ! :) Ne nu ska jag hämta min penna och försöka hitta klassrummet vi ska va i. tror det va ö18 eller ngt..

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0