Tisdag! :) Jobbig dag!

Hejsan!

Idag så har jvarit i skolan! och vi hade vårt genrep, det va riktigt kul. Men ganska svårt. Känns så dumt att jag ska stå kvar längst fram.. Men bara jag kommer ihåg allt nu så kommer allt gå bra. Det är imon klockan halv åtta som vi ska ha uppvisningen. Och klockan tolv på Torsadag för skolan, Sen 18 maj för famljen och så.

Imorse.. katastrof morgon.. jag hade inga kläder som jag ville ha. blev bara jeans och en vit tröja. Lockar blev det med. För det tar inte lika lång tid att fixa som om man skulle platta håret. Men iaf, när jag skulle cykla så va det punka på cykeln! Sen när jag fixade det dukig som man är så börjar det regna ! Min tur tog slut när klockan ringde imorse.. Sen när jag väl va iskolan, så va nästan alla där.. och så gick dagen som vanligt typ. Gick hem innan svenska för att jag hade så sjukt ont i huvet.

Fotboll idag med ja! Jag va såå trött och hade sån huvudvärk, men ville inte missa fotbollen för jag hade tänkt sticka till gymmet direkt efter, Men det blev inte så. För jag kunde inte träna för jag hade inte ätit.. Sjukt!

Nu så ska jag snart ta och sova !

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0