Lördag 10 april.

Hej, vet ni vad jag såg Shutter Island igår, det va en bra film, men inte bttre än the Collector. Det va så sjukt jobbigt sen när man skulle sova efter de filmen, har blivit ganska känslig haha. Men dom va ju på ett mental sjukhus, människorna va ganska läskiga, speciellt hon me de röda ögonen,. Men men jag skrev inget igår va? eller,. Jag kommer inte ihåg, jag va på stan iaf, hittade inget,. Köpte dock en system kamera till Staffan i födelsedags present. Bokade en ny tid hos tatueraren. Fast den är inte förens i höst, för jag vil inte öra den på sommaren det är bara dumt ju, då får man ju inte bada ! :)



Båda filmerna är bra men ingen slår The Collector! Ne men nu går vi vidare från detta filmsnack!

Nu så ska jag snart ta och äta lunch, Sen måste jag städa lite :/ IGEN...

Juste! Fotbollen, jag skrev ju att jag skulle på match,. Jo mina 01,02 or spelade också,. Missade de! Men de va lugnt ändå, de vann en match förlorae den andra, 00:orna förlorde båda matcherna mot Rbk. Men vi hade inga avbytare ! INGA! Jag menar dm hade fyra stycken,. Illa. Men målvaktens tumme gick ur led, alltså våran målvakt,. :( stackarn.

Ne men ha det bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0