Fredag! :D

Hejsan!

Sitter i studiehallen, har preis kommit. Det va så äckligt jobbigt att gå upp idag,. Orkade inte göra mig iordning, . men har iaf jeans och en stooor tröja haha. Håret i en knut. Så det ska va!... Jag kollade på sjukt gamla avsnitt av paradise hotel imorse, för det är det ända som går på tv så tidigt.. Usch va tråkigt det är i skolan så här tidigt, men det  är ändå ganska mycket folk här. Men idag så blir det skola, sen gymmet. Ikväll ska jag till Caroline. I skolan idag blir det matte och mentorstid, sen en låång foto lektion. som jag nu kom på att jag glömde ta med mig grejer till.. men har lite fjortis kläder på mig så det ska nog gå. haha och rött typ läppstift har ja alltid i väskan! Bra det ju, för Johanna och jag ska börja med bildspelet idag. ! så vi behöver massa såna grejer.

Ha en bra dag/kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0