8 April. Ont i ryggen, :(

Hej, ! Jag har så sjut ont, ! de va bra när jag vaknade men efter jag va ute och sprang imorse så fick jag skit ont! Så jäkla tråkigt,. Men jaja! Snart kommer bror på besök en stund, Tim :) Folk lyckas alltid komma när man inte orkat städa rummet. . Sen blir det match i eftermiddag, Ksk mot Rbk. Lätt vinst för oss, vill jag tro.. Men Rbk är et riktigt bra lag så vi får väl se. Ska heja på pojkarna ! Deras första match i P00, Nervöst! Linus är iväg och ska köpa nya fotbollsskor, Igen!! Bortskämda unge haha, :) Igår så åkte jag in till rby en sund, snackade lite me Oscar. Sen blev de hem, och sova ! De va så grymt skönt att sova, men är iofs lika trött nu som jag va när jag somnade menmen,.

Saknar er, !

Känner mig inte alls pigg idag,. Orkade bara göra mig iordning, men inget gick som jag ville,. Torsdagar :(

Men ska va glad och göra det bästa utav de, ska försöka iaf, ! ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Caroline

aaw, saknar dig med :)

2010-04-08 @ 15:11:16
URL: http://caroliiinis.blogg.se/
Postat av: Stina

Aww saknar dig också =)

2010-04-10 @ 14:58:16
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0