5 april. Jag ska snart sova tror jag,.

Hej alla, :) Nu så sitter jag i sängen och skriver, har inte skrivit så mycket på senaste tiden men man är inte vis datorn lika mycket nu när de inte är skola. Usch va trött jag är,. Ja har nyss duschat efter att varit ute och sprungit i skogen. Innan idag så träffade jag sathina en stund vi snackade om gamla minnen, haha :) Imon så är jag hemma själv hela dagen så vi får se vad jag hittar på då.

Det finns så mycket jag vill berätta men jag vet inte hur och till vem,. De gör mig så trött!

Ne men nu ska jag se vad som händer på facebook !

ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan alltid prata med mig om du vill :)<3

2010-04-05 @ 23:22:32
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0