4 april. Söndag,

Hej, :) Idag så blir det ingen fotboll utan simning istället. Idag så har jag varit och slingat håret, jaa de e typ de ända nu när jag tänker efter,. Men snart blir de mat, måste byta om med, sen simhallen. Har börjat va där ganska ofta, vilket bara är bra. Hade tänkt sprnga idag igen, men de är ganska jobbigt väder, jag tror det kommer börja regna snart.. Bestämdemig annan lovet började att jag skulle träna ganska mycket på lovet för då har man ju iaf tid, men jag missar ju cyklingen, ! Igår när jag va ute och sprang så träffade jag på folk igen! jag menar va gör ni ute i skogen folk! De springer inte ens, de är typ som om att de har en saamlingsplats där eller något,. ganska läskigt,. Men juste ! jag va på bio me tjejerna, filmen va riktigt bra! Valentines day, jag tror jag börjar tycka om såna filmer nu. Den va såå fin. Ne men nu ska jag väl ta och börja byta om men ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0