4 april. Söndag,

Jaha då va man sjukt trött,. Skulle lätt kunna sova nu, men lite tidigt kanske. Vet inte riktigt säkert än om va det är som händer imon, me vi får se. Något kul ska man väl hitta på. Jag fixade mina naglar idag, dom är rosa nu haha, riktigt fuult! Men de är något inte alla har, så de blev bra till slut, :) Sligorna blev med bra, men de kommer säkert bli grönt snart,. Tim kom förbi en stund idag,. han sa inget speciellt. Bild på han ! de har jag bara en på min dator, ska se om jag hittar den .



Jaha det här va ganska länge sen, de va den 16 oct på min födelsedag! Utanför Blekan.

Då är man ledig nu en vecka, ! skönt men ändå ganska drygt,
Men vi får se vad som händer.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0