29 April. Lite bilder från idag!

hejsan! Nu så har jag lite bilder att visa ! :) Från när vi sminkade oss inför modevisningen idag.
Juste! jag va och pratade med min bror nyss. det va länge sen man kunde göra det, men det är fortfarande inte som förut. men tillbaka till bilderna nu, jag ska börja ladda upp nu, !

Jag när jag va klar med allt, tror jag. utom kläderna såklart!
Titta vilka kanin tänder jag fick hahaha ! seexigt!!




Här gör Stina och Caroline sig iordning. Jag står vi andra sidan rummet med locktång i handen!





Vi va å sjukt coola haha, :P




Yes men ska sova snart! ska se om jag kan få bilder från när vi gick med. Blir nog ett inlägg till innan jag ska sova, !

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0