29 April. Vilken deppig dag det varit..

Heej,!

Usch vilken depp dag. Jag har aldrig sett så många gråta på samma dag. Ganska konstigt faktiskt. Men det är sjukt jobbigt att se. Och hela dagen har vit jätte skum :S jaa juste vi visade upp kläderna nu för skolan. Det gick väl som det gick. Önskar man hade haft en annan klänning bara haha. Men ääh! Men det va sen efter den alt bara gick fel. Alla började gråta.. Och sen ringde jag hem innan jag skulle börja cykla och får reda på att min bror ska flytta hem igen. Då började jag nästan gråta. och jag lovar det krävs ganska mycket för att jag ska börja gråta.. Ni kanske tycker det låter taskigt, men aah.. När jag kom hem va jag så sur så jag stack och tränade bort ilskan på gymmet. Så nu sitter jag i sängen, i väärldens skönaste kläder! Härligt. Ett bra avslut på en grymt krävande och jobbig dag.

ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0