29 April. Torsdag!

heej, !

Nu så sitter jag i studiehallen, och är sjukt nervös. !  det har jag varit sen jag vaknade. Är så sjukt nära på att bara säga att  jga  inte är med. men det  är ju ändå inte sjysst mot de andra tjejerna haha. Men ska ändra lite saker idag. Använda mer teater smink tror jag. De hade varit mycket bättre. Sen ska jag inte ha så lockigt hår. Men det passar dock till pocahontas klänningen haha. men nu ska jag försöka att inte tänka på det så mycket. jag väntar på att caroline och stina ska komma så dom kan få mig på andra tankar.

Men snart blir det estetisk verksamhet, sen efter det blir det lumch och sen Nk, vi måste hinna äta men jag vet inte hur asså innan genrepet.. För vi ska samlas elva och matsalen öppnar elva. men aja det löser sig!

Ha det bra  !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0