26 April. Precis duschat!

Hejsan!

Jag har precis duschat nu och sitter i sängen och skriver detta inlägg du läser nu :) Jag har inte skrivit något idag men ska berätta va jag gjort idag! Skola först, blev klar med matten, äntligen! Juste hade pilottid, vi strykte tröjor och hängde upp affischer. Sen la johanna och och jag upp en planering för hur vårt bildpsle ska va igen. för dom hade ändrat låten. Jag har nog berättat om rapp låten jag och Caroline skrev men iaf!, emn Hilda som igentligen skulle sjungt den, ville inte för hon kunde inte rappa... Så ag och Caroline kommer göra det! Fatta va illa det kommer bli, men sjukt kul. Jag kommer inte kunna låta bli att skratta.. Men ändå det kommer bli coolt. Men dock bara något vi gör inför föräldrarna. Annars hade jag ALDRIG gjort det! men tänk er mig på scen och rappa?! .. Äh haha, svårt när man är bäst på allt.. Jag ska lägga ut texten sen me. Den heter Mitt liv är så bra.

Yes men nu får vi gå tillbaka till allvaret. haha sen efter jag kommit hemfrån skolan så somnade jag.. ganska ovanligt men har varit sjukt trött. Idag orkade jag inte ens göra mig iordning,. Det är inte likt mig, för jag tycker det är ganska kul haha. Men aja det går väl över!

Ne men nu ska jag se vad som händer på Fb.. Vet ni det va ngn som lagt upp ngt på min logg men tog bort det :s Undra vad han skrev..  Nyfiken !!! ska nog fråga..


Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0