24 April. Mys Lördag!

Hejsan! Idag så åkte jag ner till gymmet på morgonen. Tränade en timme som vanligt sen blev det hem duscha och göra sig iordning, för vi skulle ner till stan och köpa en konf present till Ida. Kan nog inte skriva va det är för jag vet inte om hon läser min blogg haha. Men efter de så åkte vi allihopa och handlade, det låter kul va ! Men Linus och jag sprang runt som två småbarn. Jag menar man får ju göra det bästa utav de iaf. När jag kom hem så städade jag hela mitt rum! Tyckte det behövdes. Så nu är det fint igen. Lite läskigt städat bara.. Jag menar allt är på plats. Men vänta bara tills skolan börjar nu igen efter helgen. Jag glömde att köpa nya strängar till gitarren nu när jag ändå va på stan.. Tråkigt! Men ne ikväll ska jag va hemma och mysa med min familj. Linus ska iväg och äta pizza med sina kompisar så det blir bara jag mamma och staffan.




Igår !
Så kom Stina, Caroline och Ellen hit. Vi åt sen satt vi och snackade om allt och ingenting typ. Mycket trevligt. Efter en stund så åkte Ellen hem. Men Caroline och Stina stannade kvar och vi pratade om en massa. Tycker om såna lugna kvällar. Tänk att vi satt och pratade i flera timmar, det va inte tyst en minut.. Typiskt tjejer antar jag. Men vi hade många intressanta samtals ämnen så. jag hann int skriva något igår för jag somnade direkt när Stina och Caroline åkte.

Jo jag va och skrev in mig på gymmet igår. Har ju tränat gratis en vecka nu. Men nu är jag medlem. Men precis efter vi hade hämtat tagen som man måste ha för att komma in så åkte vi ner till gymmet, men då funkade inte min, tyr att jag hade mamma med mig.. Men hon gick in först haha. Kändes ganska dumt. Men tog en min eller ngt innan hon öppnade.. Så det va lugnt.
Nu kom Nanna och Malena så ska va lite social.


Ha det bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0