24 April . Jo vet ni vad!

Hejsan! I fredags, alltså igår så va jag i skolan, inte så konstigt.. Men vi skulle iväg på foto lektionen, vilket gjorde att jag skulle missa genrepet. Till modevisningen menar jag då. Och kom jag inte jag på genrepet så skulle någon annan ta min plats. Men asså jag tyckte foto lektonen va viktigare, för de är ändå något jag får betyg i. Så jag hängde med ut till aspan med foto gruppen. Missade genrepet! Men nu ska jag berätta det positiva ! Jag ska vara med ändå haha, för de har ett till genrep på tisdag, så jag MÅSTE gå på den. Sen är visningen på Onsdag. Jag är skiit nervös. Jag ska gå i Ellen Banindinis klänning. Jätte fin men också jätte kort, så vi ska se hur vi gör med det. Vi ska gå för allmänheten på Onsdag, och skolan på Torsdag, sen för familjen och så senare tror det va 18 maj. Tror inte jag kommer våga gå sen haha, ! Men samma sag som vi har visning för alla, så har vi engelska nationella. . Och matte nationella på Torsdag då vi ska gå för skolan.. Efter det på Onsdagen ska vi tjejer ner på stan och äta, så vi blir kvar  Rby hela dagen. Efter vi har ätit blir det att börja med sminket och allt som ska fixas ! Det ser jag verkligen fram emot, ! Det värsta är när vi ska gå inför alla i hela skolan! Usch.....



Japp men skulle bara berätta det!! En sak till med !

Bion kommer gå i Ronneby den 6 maj! Fredag den 14 onde ! Den måste ni bara se, skräck / komedi haha, ! Det är vi kulturploter i Kp09 som har gjort den. Det kommer visas andra filmer med såklart.
Biljetter finns i cafeterian på knut hahn, och man kommer kunna betala på plats. Om nu inte biljetterna tar slut ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0