23 April ! Vill inte va i skolan..

Hejsan! Sitter i skolan nu, ganska tomt men har sathina vid datorn framför mig. Jag gick och la mig jätte sent igår.. Vilket jag ångrar lite nu för det va länge sen jag va så här trött. Och vi ska snart ha matte! Men vi ska prata me dansläraren om hur vi ska fixa allt, . Sen blir det mentorstid. Usch för de! Efter de så blir det äntligen mat! Ungspannakaka! Sen blir det  att  åka ut till Aspan och fota! När jag kommer hem så ska vi åka och träna, jag och mamma, jag saknar min träningsvärk nu.. När jag kommer hem så kommer Caroline och Stina, vi ska grilla. Jo Ellen kommer nog med. Så en mys kväll med tjejerna blir det. Vill att dom ska lära mig gå, haha. dom har ju haft lektioner! Men jag hade pilot då så missade det..

Ne men nu ska jag hämta mina böcker! Hoppas ni kommer ha en lika "lugn" dag som jag, :)

ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0