22 April. Precis kommit hem!

Hejsan! nu så har jag och Caroline och självklart lille Stina varit och kollat på när våra snygga esteter spelade! Nu så när jag kom hem så bytte jag om direkt, slängde mig i sängen, och här är jag fortfarande! Men ska snart gå upp och se vad alla andra gör tror jag. Men tror alla kollar på hockeyn.

Ååååh vad glad jag är ! massa olika anledningar! Ser fram emot imon med. :)




Tänker.....

Imon!! så blir det att åka och fota med piloterna! sjukt tråkigt, jag vill ju gå istället. Vi ska kunna gå och allt på Onsdag redan! Vi får se hur vi löser de! de bästa är att jag kommer ha en sjukt fin klänning, söta skor! och inte behöva fixa smink och håret själv! det kallas lyx!

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0