21 April. Ingen skola idag!

Hejsan! Idag så är jag ledig, eller aah nee det är jag inte men hade bara en lektion, så orkade integå på den. Men jag gick upp vid åtta va på gymmet vid hal tio typ. Tränade en timme sen hem! Det va riktigt jobbigt att träna idag för jag hade ingen musik. Men jag gjorde de! Stolt ! Men snart ska jag ta och göra mig iordning, har precis duschat och ätit lunch. Ikväll blir det match min lille Linus ska spela så det får jag inte missa! Dom ska spela mot p12.. jag menar bara 2 år äldre. Men de konstiga är att Linus och dom har en stor chans att vinna, ! Det blir ingen simning ikv. Tar det på Söndag istället för det är det mindre folk och man behöver inte stressa.

Undra vad som händer på skolan nu.. ganska dött här hemma.. ! Men imon är man tillbaka i skolan, usch! Jag tycker verkligen inte om torsdagar, dom är så äckligt långa! Sen efter den skoldagen så ska man orka träna ?! plugga? aah jo visst.. Men får ta det som de kommer...

Snart är det helg
! ville bara påminna alla om det! :D

Hmm.. Ska nog gå och se vad mamma gör på skolan, inte min skola då,. Hon jobbar på kallingeskolan. Får se om man orkar det ne men nu ska jag ta och börja göra mig iordning!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0