22 April. Usch för skolan!

Hejsan! Nu kan  man tydligen köpa biljetter till bion ! Vår film ska visas den 6 maj!
Kom och kolla! :D

Yes, nu sitter jag i skolan, jag trodde de va måndag idag för jag va ledig igår, eller aah nästan! hemma va jag iaf! Så jag gick bort till min kära mamma på kallingeksolan, satt me dom som hade extra matte, men kunde inte hjälpa dom för deras matte är svårare än min haha! Men det va kul att snacka med dom, man märker hur omogna högstadie elever är. Visst jag är inte den mognaste jag vet men dom är helt sjuka ;) Förlåt haha.

Idag så ska jag träna !  Och plugga,.. 

Juste matchen igår
, min lillebror spelade. Dom förlorade med 11-5 tror ja. Men dom är tio och spelade mot de som är 12, och dom hade en 13 åring med.. Så dom fick spela i regnet/snön! Stackarna. men min Linus gjode mål :D ! Jaja men nu ska jag ha estetisk verksamhet!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0