19 April. Måndag

hejsan! Träningsvärk :( Kunde inte ens sova inatt för det gjorde så ont haha!  Jag kanske borde ta det lugnt nu ett  tag, men inte än, jag ska till gymmet efter skolan igen, bara springa lite och så. Men nu ska vi fortsätta trycka lite på pilot, sen så blir det att stryka. Sen är vi nog i stort sett klara! är lite tröt på detta projektet nu, så det är bara bra. men idag efter jag kommit hem från gymmet så ska jag duscha, sen till fotbollen. ! fast jag ska inte träna det är Linus :) Jag har träning på Tisdag ute! med mina ungar! häärligt att äntligen komma ut på gräsplan! slippa va  i sporthallen.

men ne nu ska jag ladda in alla biler från fredagen på datorn i pilot.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0