17 April. Kommer inte komma upp imon,.

Hejsan! Jag tog nog i lite hårt med träningen idag, jag menar först gymmet, sen simning! Tycker inte fotbolls tränigen räknas för man gör inte allt för mycket där. :) Men nu så ligger jag i sängen och funderar på vad man ska ha på sig imon, för jag vill inte ha mjukis byxor, det känns så grymt slappt, men kan inte ha jeans för skulle aldrig få på mig dom me denna träningsvärken. Har ju bara såna tajta jeans,. Men aaaahh!! Vad jag inte tycker om kläder just nu. Men ska ha mina nya skor iaf ;) om det går.. Kommer inte kunna cykla imon haha ! Så sjukt ont!

Men ska inte gnälla mer, vill jag få slut på träningsvärken så får jag väl sluta träna, ! och det kommer inte att hända! Snart så ska vi äta pannkakakor ! Så gott!

Usch vilken jobbig dag, jag har städat med ! Heeela garderoben, så skönt! kommer se likadant ut imon efter jag har gjort mig iording innan skolan,. Men jaja det är fint kvällen/natten. !

Ne men juste ! jag såg Avatar! den va helt okej, men äckligt lång.. Hade nog varit roligare at se den på bio, i 3D!

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0