17 April. Kna sen gymmet :) nu blir det mys med familjen.

Hejsan! Jag va i kna idag och hittade ett par sjuukt snygga skor! Klack! har bild på dom, men det ä så segt att lägga in bilder på datorn, och jag sa snart titta på fim, Avatar, jag tror jag är den enda som inte har sätt den än,. Men snart så har jag med sett den!! Juste jag va och kollade på mobiler nu, de skulle beställa hem en samsung, men jag trro nog det blir en iphone ändå, ;) haha! När vi kom hem från kna så åkte mamma och jag ner till gymmet här i kallinge, det va sjukt jobbigt att träna idag! Men jag klarade de! En och en halv timme va vi där. Styrketräning är ganska kul faktiskt, :) Men nu ska jag ta och plocka undan lite kläder, sen film ! Men hoppas ni också har haft en lika trevlig dag som jag!

Imon så blir det gymmet på morgonen, sen fotboll vid tre, efter de ska linus och jag simma lite, :)

ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0