16 April. snart slutar jag

Hejsan, ! jag fick Mvg på matteprovet idag! :d SÅ JÄKLA najs,  !!! Jag hade bara ett fel, skickligt. Emn har precis planerat vårt bildspel med Johanna, och innan dess så var det mentorstid, vilket va sjukt segt! Men nu är skoldagen snart över och då ska jag ta och va med bildeleverna, sen blir det brunnen, och massa mys med dom! Ska låna en kamera tror jag, jag vet inte än, har ju den som vi har hemma, men mmmhh. vi får se hur jag gör! Men ne nu ska jag se om jag ska göra något vettigt! haha, juste! jag har hittat mobilen jag vill ha nu! En samsung Corby pro!! :D

  ?    eller kanske en    Iphone?

Svårt! för jag vet inte om jag kan med att det är touch! Båda är de men på den ena har jag knappar med, så jag kan skicka sms,

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0