16 april. Natthumorn har kommit haha! så dålig hahaha

Hejsan!
Läser lite roliga grejer på en sida som heter http://www.tjuvlyssnat.se/page/2 ! haha ska lägga upp några här med. Ursäkta min humor förresten!

Två killar ~20 sitter på en bänk.
Kille 1: …Och här trodde jag att hon faktiskt ville kolla på Star Wars, men hon ville ju bara ha sex igen. Sådan jävla besvikelse!

Under en träslöjdslektion pratar läraren ~45, med en elev ~16.
Läraren: How do you sharpen a bench planer?
Eleven: With a rock.
Läraren: Good. How do you take it apart?
Eleven: You screw it!
Alla i klassrummet brister ut i skratt.

Fem äldre damer sitter och väntar på maten. Maten kommer in och står på bordet.
Dam 1: Jag säger som min dotterdotter säger: "fan, va' najs".
Dam 2: Men Lillemor, har du blivit sjuttis!

 

Två tjejer ~15 sitter på tunnelbanan då Tjej 1 plötsligt får ett MMS.
Tjej 1: Åh fy fan vad äckligt, kolla vad Filip skickade!
Tjej 2 tittar på bilden.
Tjej 2: Men gud vad stor den är! Den ser typ ut som bratwurst! Eeeew!
Tjej 1: Ja, och den är typ alldeles kletig…
Det blir tyst en stund medan de studerar bilden.
Tjej 2: Lätt den största snigeln jag nånsin sett.

 

Så jääkla kul, :D Vill ni läsa mer sånt så kolla sidan! Det finns ju också felsms.com, den är sjukt rolig men har redan läst alla där nu, så gick vidare till tjuvlyssnat.se, :D

Men nu ska jag nog snart ta och sova, !

ha det bra!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0