15 April,

Hejsan,! NU har jag bakat björbärs miffinsen jag ska ha med mig imon, :) Härligt! Det är så sjukt gott/tjockt. Vad skönt mamma kom nyss och dammsög mitt rum! Jag borde ta fram matteboken igen, men orkar inte ! det är så sjukt tråkigt! Jo  förresten! idag så blev jag så jääkla irriterad! jag menar kom på något själv istället för att ta mina ideer hela tiden! Blir så trött på de ! usch....



Men ne nu får jag ta och tänka på något annat, ! Jo jag ska testa Stinas klänning hon ar sytt imon ! Så kuul!! :D Den är jätte fin! ska se om jag får lägga upp den nu innan vi ska visa den, ska ju ändå ha med kameran till skolan, om jag nu inte tar en kamera i skolan, ! Det kan jag ju göra ! smaaart.

Ne men ska ta och plugga lite nu, ! sen blir det duschen, sen sängen! Bra kväll va, !

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0