15 april, pluggis johanna här ja

Hej, sitter i sängen och äter päron haha, gott!! Fick mitt betyg för en inlämnings grej vi gjort på NK om miljön. Fick Mvg, ;) najs, har matte prov imon, så när jag kom hem blev det att plugga,. Men nu kan jag det nästan,. Får titta igenom det sen igen. Usch jag har sån sån sjukt jobbig träningsvärk så jag kan ine springa idag, vilket är riiktigt drygt,.

Fy vad kinkig jag va idag i skolan, hela förmiddagen, men sen efter lunchen så hände ngt för vi fjantade mer än vanligt haha, måste varit en sockerkick eller något. . Imon så blir det myys efter skolan, det komer bli kul, jag ska ladda kameran !! :D

Ne men nu ska jag ta och göra ngt innan jag dör av trötthet!

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0